Repte 10. Ser líders d’opinió en temes propis de la Universitat

PROJECCIÓ EXTERNA; COMUNICACIÓ

10.1 Incrementar la projecció externa i la presència en els mitjans de comunicació Rector Cap Gabinet Rector En coordinació amb
  • Fomentar la comunicació i la promoció d’activitats amb actors socials externs a la Universitat: centres de secundària i batxillerat, escoles de primària, associacions i organitzacions socials i empresarials, Administració pública i altres universitats/entitats de caire internacional.
  • Fer d’altaveu de les accions d’èxit i de recerca al mitjans de comunicació.
  • Incrementar les aparicions relacionades amb recerca i projectes de l’estudiantat en els mitjans de comunicació.
  • Identificar referents interns segons les especialitzacions.
  • Establir connexions amb mitjans de difusió perquè es consideri la UPC com a comunicador de referència en assumptes de tecnologia.
  • Capitalitzar intervencions, articles, treballs dels membres de la comunitat UPC sota “la marca” UPC.
  • Garantir la disponibilitat de versions multilingües i la qualitat lingüística dels webs i les plataformes de comunicació de la UPC.
  • Fomentar i augmentar la presencialitat de referents UPC a la societat.
  • Desenvolupar una línia d’impactes de qualitat als mitjans de comunicació.
  • Promoure un llibre blanc, permanentment actualitzat, que permeti visibilitzar i fer emergents actius de l’àmbit de l’arquitectura.
  • Impulsar un nivell qualitatiu editorial de l’àmbit de l’arquitectura.

• Nombre d’impactes controlats als mitjans de comunicació
    Actualment, 13.043 a la premsa escrita i mitjans online i 468 a mitjans audiovisuals (ràdio + televisió)/curs.
  • Notes de premsa, convocatòries de premsa, dossiers de premsa i rodes de premsa, entrevistes i seguiment amb mitjans de comunicació externs
    Actualment, 271/curs.